Tuesday, January 27, 2009

Selamat Hari Lahir


















semalam genap la aku 22 tahun, da besar rupanya erk, cepatnya masa berlalu kan, tahun ni 26 januari jatuh pada hari isnin, hari raya cina dan gerhana matahari, tak sangka plak kan..time kasih kat kenkawan, family sebab wish berday me erk..thnks bebanyak, tak tahan tuh ramai org ingt berday me 21..pelik gak kan..tuh adalah ucapan paling awal.heheh saper la agaknya boleh tersalah plak..awal jugak terima pada jam 12.35 tgh hari 25 januari, dia wish awal sebab dia takut lupa dan dak tuh nak g kursus, me berterima kasih jugak la sebab ingat..thnks juga pada eneiy..kul 10.35 pm 25 januari..me kasih sebab wish awal..katanya nak tido, takut tertido tak sempat nak wish..aper2 pon thnks eneiy erk..time kasih kat kawan2 satu umah..zaiti, hawa, aini, hanim..huhu anim ko lah org yang paling wish kat aku 27 januari petang tadi baru ko wish erk..heheh mesti kes lupa ni..aper-aper pon terima kasih..imah aku sedih ko langsung tak ingat erk..x per la..Dak2 umah dulu lagi la..sorang pon x wish..mira..niza..roslina..sedih nyer ingt korang da lupa berday aku..tapi tak per la kan..maybe tak ada kredit, atau pun korang terlalu bz kan..dan kepada semua kawan2 aku, mimie.. azie..shahrawadillah..idzwan suhaimi..pge...man..eniy..aini..hanim..hawa..zaiti..zeary dan saper2 yang aku terlupa nak cakap nama nya..terima kasih banyak-banyak hope allah bless u k..

1 comment:

Anonymous said...

owh..ingatkan saya paling awal kol 12mlm sms awk wish paling awl...tapi... mukan saya ek... sedihnya... hurm... sape bg awk teddy tu... budak tu ek... takpe saya paham... nape tak join forum da? awk mrh saya? jaga diri ek... happy belated befday ek ina... nak jumpa awk lagi...