Monday, January 5, 2009

kekejaman israel

Kita jauh dari peperangan yang melanda di Asia Barat... tetapi, hati meronta-ronta mengenangkan saudara-saudara kita di sana. Mungkin ada yang berkata "Kalau lah aku ada sebuah jet pejuang, akan ku bedil kafirun Yahudi". Mungkin ada yang berkata "Kalaulah aku ada magik, akan ku hapuskan rejim zionis satu persatu" Dan bermacam-macam lagi, ramai yang mengharapkan kemenangan Islam.


PELIK TAPI BENAR!!!!!! Tuan-tuan..Dengan izin Allah dan dengan penuh keyakinan dan keimanan, saya mohon tuan tuan berdoa kepada Allah memohon bantuan.Mari kita bertafakur, Dengan penuh keyakinan, fahami terjemahan dan maksud surah Al-Fil.... Bacakan surah tersebut dibibir dengan hati mengingati peristiwa kehancuran tentera bergajah.
Surah Al-fil

1. A'lam tara kay fa fa'ala rabbuka bi as-habil-fil
2. Alam ya'jal kaydahum fi tadlil
3. Wa arsala alayhim tayran ababil
4. Tarmihim bi hijaratim min sijjil
5. Fa ja'ala hum ka asfim ma'kul
Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani

1. Tidakkah engkau mengetahui bagaimana Tuhanmu telah melakukan kepada angkatan tentera (yang dipimpin oleh pembawa) Gajah, (yang hendak meruntuhkan Ka'bah)?

2. Bukankah Tuhanmu telah menjadikan rancangan jahat mereka dalam keadaan yang merugi dan memusnahkan mereka?

3. Dan Dia telah menghantarkan kepada mereka (rombongan) burung berpasuk-pasuk,
var curDiv = document.getElementById('ln26');

4. Yang melontar mereka dengan batu-batu dari sejenis tanah yang dibakar keras,

5. Lalu Dia menjadikan mereka hancur berkecai seperti daun-daun kayu yang dimakan ulat.

KEMUDIAN BERDOALAH BEGINI:-
"Ya Allah, sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah........ turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Lubnan dan Palestin, hancurkanlah rejim zionis......... amin...." (kemudian dibaca surah Al Fil sambil membayangkan kehancuran tentera Yahudi - mereka akan dihancurkan dengan izin Allah swt)


Lipat gandakan doa ini. Dengar menyebarkan kepada orang lain

sesungguhnya Allah maha pemurah lagi mengasihani, mendengar doa kita. Adalah dialu-alukan kepada sesiapa yang berinisiatif menterjemahkan dalam bahasa Inggeris untuk dihantar kepada saudara2 Islam di serata pelusuk dunia.

No comments: