Sunday, January 4, 2009

Tahun Baru

Hari ni dah 3 januari da, rupanya2 dah masuk tahun baru 2009..pejam celik..pejam celik sekejap sahaja masa berlalu..aku pon dalam 20 hari lagi da jejak 22 da. Baru perasan da besar rupanya aku nih erk..kalau kahwin entah2 anak da berapa la agaknya..hahaha teringat plak kawan2 yang da kahwin..semuanya da ada anak..aku plak..tak abis2 lagi belajar..insyallah tahun depan abis la belajar nya..begitu cepat masa berlalu..tahun baru untuk tahun ni..aku sambut kat melaka..biasanyer tiap2 tahun kat umah di terengganu..tahun ni kat melaka..kat hostel plak..tahun baru da menjelma..so kene la azam baru plak tahun ni..azam baru untuk tahun ni biar la inya tercatat di dalam buku aku saja..yang penting belajar perlu diteruskan..yang tuh sudah wajib kan..

No comments: