Saturday, January 24, 2009

Pesta Cahaya









Hari sabtu malam minggu lepas kitaorg pergi pesta cahaya, saja je pergi sane nak lepas tension, patutnyer kene turun kul 6.30 petang, sebab ada org cakap bas ada lepas magrib dalam kul 7.30 petang, kitaorg turun la lepas magrib, turun punya turun ada berapa orang je yang tunggu dekat kitaorg tunggu bas tuh.. tunggu punya la tunggu bas tak datang2..kitaorg ingt kalau bas tak dalam jam 8.30 nak naik atas terus, lebih kurang dalam 8.20 rupanya2 nya van yang datang. kelakar jugak la sebab terpaksa berhimpit dalam 12 orang dalam van tuh, 3 duk depan termasuk ngan driver, aku terpaksa duk atas zaiti.hehheeeh..pastu suruh pakcik tuh berhenti jauh skit, sebab malu nak turun, karang orang cakap van kecik jer, tp yang turun nya 12 orang..pakcik tuh turunkan kitaorang tempat gelap jugak la, tp ada la jugak 2-3 orang nampak kitaorg, tp buat muka tak bersalah je la. Bukan salah kitaorg pon kan..ehehhhe..ingatkan pesta cahaya ni ada orang main api,upanya nyayi2 dan nari2..sabo jerk la, da gatal sangat nak pergi, malam tuh ada cabutan bertuah, rupanya2 no B1021 yang aku pegang tuh bertuah plak, tapi aku segan..huhuhu naik pergi ambik hadiah tuh..aku suruh sorang kak nama nya kak miza..dia la yang tolong pergi ambik..mekasih erk kak miza..hadiah tuh bukan untuk aku sorang jer..terima kasih jugak kat hanim sebab tolong ambik tiket tuh untuk aku, kalau tak..tak dapat jugak kan..kira2 nya malam tuh kitaorg bertuah la..

No comments: