Thursday, December 11, 2008

Selamat Hari Raya AdilAdha



Assalamualaikum pertama sekali me nak ucapkan selamat hari raya adiladha kepada semua, terutama kepada mak, abah, akak, abang,adik, kawan2, orang yang kenal dan orang yang tak kenal kalau ada silap..arap dimaafkan

Alhamdulilah hari raya tahun nih tak la hujan, sebab 2-3 hari sebelum hari raya adiladha hujan lebat sangat, hingga malam, pagi raya tuh bangun awal pagi sebab nak pergi sembanyang raya, bangun awal pun tp mandi lewat gak, mak dan akak aku duk siap tunggu da, tetapi aku jer lum siap lagi...Mak dan akak duk bising kat luar rumah sebab da jam 8 a.m, biasanya mak cakap kalau lewat nanti tak dapat solat adiladha plak, kelam kabut jugak la pagi tuh, kuar2 je umah, aku sorang je yang tak bawa sejadah..mak bising suruh pergi ambik sejadah dalam umah, sebab mak da sedia 3 sejadah untuk mak, akak dan juga aku, masuk2 mak cakap atas kerusi, aku pergi cari atas kerusi lain plak, tak jumpa la jawab nyer..aku cakap kat mak tak aper la nnti guna je la sejadah kat masjid , tiba2 kat masjid aku cakap kat akak orang pun tak ramai lagi, tadi beria sangat nak cepat sampai kan aku x sempat nk comei2..hehe..lepas solat adiladha aku pun balik umah, kemudiannya pergi umah jiran antar makanan. petang tuh abah baru balik dari Peneg..so hari raya tahun ni tak beraya ngan abah arr jawab nyer:(...SELAMAT HARI RAYA ADILADHA

No comments: