Thursday, December 4, 2008

jIKa aKU jATUh cINTa

Ya Muhaimin, jika aku jatuh cinta, jagalah hatiku padanya agar tidak melebihi cintaku pada-Mu

Ya Allah jika aku jatuh cinta,berikanlah kekuatan akal fikiran ku supaya tidak akan lupa kepada hukum-hukum -MU dan batansan-batasan pergaulan seorg perempuan ajnabi dan muhrimnya

Ya allah jika aku jatuh cinta,mekarkanlah sentiasa kasih sayang kepada ku
agar aku tidak terdorong kepada perbuatan engkau murkai

Ya allah jika aku jatuh cinta, jauhi aku dari sifat sombong dan angkuh kepada Mu dan jgn biarkan diriku diselipu dengan perasaan tersebut agar aku adalah manusia yang tau bersyukur dia atas kuniaan itu

Ya allah jika aku jatuh cinta, jgn lah hati ku berpaling dari mengingati Mu.dan aku berharap aku sentiasa menyebut nama mu dibibir ku..

Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, halal kan rindu tersebut supaya aku aku tidak berada dalam golongan yang leka kepada Mu Ya Allah

Ya Allah jika aku rindu, rindukanlah aku pada kekasihmu yang melabuhkan cintanya melebihi cintanya kepada Ku.

Ya allah jika aku jatuh hati , jatuhkan lah hati ku pada insan yang tidak melupakan dirinyer kepada Mu Ya Allah agar dia tahu manfaatnya

No comments: