Tuesday, December 2, 2008

kEnaNGAn sEMiNAr sOFwarE eNGInEERiNG




Tetiba teringat kenangan semasa pergi seminar Sofware engineering kat hotel mane entah lupa la, tp kat melaka la. Kitaorang(ngan kawan-kawan) malas nak pergi seminar tuh sebenar nya sebab time tuh banyak projek yang belum disiapkan lagi, so seminar ni kitaorang pergi atas paksa la jugak, sebab untuk kos aku memang wajib pergi dan ada 2-3 kos lagi yang memang kene pergi lah, kalau kitaorg tak pergi kene potong markah, mana boleh beb nak tambah markah so kene la kitaorang pergi. Bas disediakan pada jam 7.15 pagi, bab bangun pagi la ni yang malas skit, nak-nak ari minggu kan, lene dek tido la jawab nya, macam gitu la nampak gaya nya kan, kitaorang bangun da la lewat, orang first bangun da kul 6.45, bilik air da la satu, so kene la mandi dalam 5 minit sorang, time aku mandi da kul 6.55, jadi aku mandi kerbau la(lebih kurang mandi lembu la) passtu siap2 mandi siap2 la nak pergi hotel kan kene la pakai lawa2, nasib baik semua baju kitaorg da gosok dari malam lagi, tak ada la kelam kabut sangat, walaupun serabut gak la pagi tuh. Lepas semua dah siap sama2 la nak pergi kat bas yang tunggu, tengok semua orang dah tak ada, memang comfim terlepas bas, dah la nak pergi hotel tuh kitaorang tak tau, dalam kabut2 tuh aini pun teringat la kat kawan yang kitaorang, aini call orang tuh dan tanya bas lalu tak kat belakang hostel kitaorang, nasib baik la bas belum terlepas dari hostel kitaorang lagi, alhamdulilah. kami pun berkejar2 ke belakang hostel, nasib baik la bas lalu kat situ kalau tak, tak tahu la kami kan..so masa seminar tuh plak dia cakap la pasal ERP dan SAP, kami pun dengar jer la apa yang dicakap kan walaupun aku tak paham mane apa yang disampaikan(ngantuk masa tuh, tak cukup tido) sempat la jugak ambik gambar dengan henset aini, sebab aku pakai henset murah je, me kasih aini sebab tolong ambik gambar aku masa time tuh sebab pagi tuh nak cepat2 terlupa bawa kamera. Ni la gambar kenangan semasa seminar tuh. ni gambar aini, hanim..gambar aku tiada...harap maklum..heheh :)

No comments: