Monday, February 16, 2009

Aku Sedang Mencuba dan Belajar

Sebuah nukilan menarik untuk dikongsikan bersama sahabat-sahabat

Aku sedang mencuba melupakan manusia aku sedang belajar mendekatkan diri padaNya.

Aku sedang mencuba menangguhkan cinta aku sedang belajar mendekatkan diri padaNya.

Aku sedang mencuba melupakan semuanya aku sedang belajar mendekatkan diri padaNya.

Aku sedang mencuba tidak mengikut rasa aku sedang belajar mendekatkan diri padaNya.

Aku sedang mencuba tidak melukakan jiwa aku sedang belajar mendekatkan diri padaNya.

Aku sedang mencuba tidak melukakan sesiapa aku sedang belajar mendekatkan diri padaNya.

Aku sedang mencuba menjadi lebih perkasa aku sedang belajar mendekatkan diri padaNya.

Aku sedang mencuba pandai menimbang kecewa aku sedang belajar mendekatkan diri padaNya.

Aku sedang mencuba menjadi benar-benar manusia aku sedang belajar mendekatkan diri padaNya.

Aku sedang mencuba memaknakan hidup yang sementara aku sedang belajar mendekatkan diri padaNya.

Aku sedang mencuba berkelana tanpa sesiapa aku sedang belajar mendekatkan diri padaNya.

Aku sedang mencuba mewangikan semesta aku sedang belajar mendekatkan diri padaNya.

Aku sedang mencuba reda dan menerima seadanya aku sedang belajar mendekatkan diri padaNya.

No comments: