Tuesday, June 19, 2012

Lelaki Dan Bola

Assalamualaikum...Lelaki dan bola?? hoho apa la yang aku duk merapu-meraban malam-malam nih, aku pon tak tahu..disebabkan sekarang ramai yang demam euro 2012, aku agak la yang kaki-kaki bola, tak kira lelaki atau perempuan duk sokong team bola yang mereka suka..Aku?? aku suke tengok berita je, kat part top 5 menjaringkan bola tercantik, tuh la paling part yang aku suke...ok abaikan sekejap wokeh, kembali ke tajuk asal lelaki dan bola..Kenkadang ada  yang excited tengok je, main bola..memang orang cakap tak akan lah..hehehe kenkadang ramai yang duk pandai complain je lebih, itu..ini..itu ..ini...n bla...bla. bila suruh pergi main..huh... dasyat, dasyat memang dasyat, sebab memang tak reti langsung..huhu sebab yang bergerak mulutnya, bukan kakinya,,ada jugak yang duk suke menjerit, padahal bola tuh bukan nak masuk gol pon, dia menjerit mai aiii, habis 40 jiran duk dengar..ok-ok..stop sampai situ lah..even kita suke sesuatu sukan tuh, tapi satu jangan lupa, time kita dengan pencipta kita, ni asyik sangat dengan bola, seruan pon boleh buat endah tak endah je kan....kenkadang orang boleh berjaga 2-3 pagi kerana bola, kenapa tidak kita berjaga 2-3 pagi menghadap pencipta yang mencipta kita, tengok bola ke, minat bola ke, main bola ke memang  tak salah, selagi kene caranya kan...peringatan untuk diri ini yang sering lupa ...

No comments: