Friday, June 8, 2012

Jalan-jalan Di Putrajaya

Assalamualaikum jom jalan-jalan cuti sekolah,  jalan-jalan ke mana plak kali nih?? huhuhuk jalan-jalan cari makan ke.....Putrajaya ..apa yang best ehh? yang aku tahu Masjid Putrajaya, Dataran yang tukar-tukar color, Nasi Arab Saba kat Cyberjaya..Alamanda, Tasik Putrajaya..Pasar Malam, macam Terengganu tak ada pasar malam je..hoho..bukan tak ada, cuma kat pasar malam Di Terengganu tak ada puyoh goreng +  laksa peneng tanpa belacan kot namanya...heheh  dan satu lagi tempat makan ape ehh... tapi .tempatnya dalam garden..lupa la..google sendiri la lagi senang.. budak sekolah cuti, aku yang lebih-lebih yang cuti..sempat merajuk dengan abah... mana tak merajuknya ingat Ahad Balik..rupanya Isnin...Up lagi cuti satu hari ...hoho..

Tempat ni di Bahau, Negeri Sembilan cantikkan ciptaan Allah, Hijau... Tempat ni mmg betul-betul hujung...kalau aku cakap hujung apa ehh, karang cakap hujung dunia orang pertikaikan plak..hujung yang sangat hujung...hehehe aku rasa setakat ni da 3 tempat yang aku pergi aku rasa duk di hujung-hujung tempat 
1. Perlis iaitu Wang Kelian, yang abah aku cakap jalannya O, aku cakap S
2. Bahau , Kelab Goft Era kot, x sure plak,sebab tak ambik part sangat..  
3. Melaka, Utem -  tempat aku belaja la tuh..hoho



Setelah penat duk dalam kereta..:)


Alisya tengah memikirkan sesuatu, jangan panggil budak gemuk, nanti dia mengamuk :)



Jum jalan-jalan di KL, kalau suruh berposing...on aje :)

Tengah tunggu apa ehh, LRT kot, ..jum berlakon kejap :)



3 Beradik..


Aikk apesal plak novel ni tetiba...hoho sebenarnyer hadiah dari kawan mak.. lama dah tak baca novel-novel ni..Urmm..orang bagi hadiah, baca je lah ....ALLAH tidak meninggalkan kita walau sedetik, hanya kita sering melupai-NYA :)

No comments: