Thursday, May 17, 2012

Selamat Hari Lahir NorAzura Awalludin Ahmad

Entry kali ni special for my olders sister :) Just want to say ALLAH selamatkan Kamu, ALLAH selamatkan Kamu, ALLAH selamatkan Nor Azura Awalludin Ahmad, insyaAllah...amin... Selamat Hari Lahir Akaku ku Norazura, Dengan ucapan
Semoga dikurniakan iman yang sempurna,
akhlak yang terpuji, 
pekerti yang mulia,
umur yang bermanafaat,
rezeki yang halal,
ilmu yang berguna,
jodoh yang membahagiakan,
hidup yang dirahmati di dunia dan akhirat.

May Allah Save U.. Dunia & Akhirat..

InsyAllah...Aminnnn
Maaf yunk lambat wish berday kamu :) Bukan sebab tak ingat, sebab ingat la saya tulis juga entry ini special untuk awak, event busy sekalipun, letih sekalipun, saya masih ingat berday kamu :) tadi kak ura call mesti nak suruh saya wish kan :) nakal kan adik kamu ni, boleh plak buat tak tahu apa-apa kan, dan boleh plak cakap kenapa kan :) gurau je la :)  Tadi lepas awak call, saya ada bagitau mak dan abah, awak call saya mesti nak tunggu wish saya kan  :)  maafkan saya, maafkan saya :) tadi Adik Ah pun ada  message remind  me the date :) 16.05. mana boleh tak ingat :) mesti ingat..insyaAllah dengan izin ALLAH  :)..tulis entry ni bukan nak wish berday je,  nak wish juga SELAMAT HARI GURU kepada awak :) Ur also my teacher for me :)ye la, cikgu tak semestinya mengajar kat sekolah kan..awak cikgu saya la  kalau kat umah kan, thank give motivation...advise, support..beleber..hehehe :) Alhamdulilah dikurniah akak seperti kamu :) Jasa dan pengorbanan Kak Ura tak dapat nak balas :) 

Kak Ura Jangan lupa klik link kat bawah yer :) khas untuk kamu : walau dalam lagu ni ada mention sahabat, kamu memang sahabat saya dunia akhirat..insyaAllah, 


Awan Berarak Ceria
Tiada Titisan Hujan
Pohon Melambai
Tanda Sokongan

Kususuri Perjalanan
Bertemankan Senyuman
Di Hari Lahirmu
Sahabatku

Dedaun Berguguran
Membuktikan Kedewasaan
Walau Tanpa Madah Dan Hadiah
Namun Cukup Bagiku
Sekadar Ucapan

Selamat Hari Lahir
Iringi Doa Kuhulur
Bersyukur KepadaNya
Atas Nikmat Usia

Sahabatku
Usia Yang Tuhan Kurniakan Ini
Dihasilah Ia Dengan Amalan Yang Murni
Semoga Ia Menjadi Temanmu Di Akhirat Nanti
Selamat Hari Lahir

Usiamu Ibarat Mutiara
Tiada Berganti Lagi
Hiaskan Iman Bersulam Taqwa
Agar Sempat Mengucup
Haruman Syurgawi

No comments: