Sunday, November 22, 2009

nO TitTLe..

Sejak balik dari rumah..malasnya nak berupdate blog...yang aku tau, makan tido,makan, tido dan seterusnya makan dan tido.Al maklumlah sekarang time ujan kan..memang la asyik tido jek kan..tak boleh nak buat aper...sebenarnya baru jerk balik antar adik kat dungun tapi tak sampai dungun pon sebab air kat paka dah naik ..so ak call la ayoh long aku cakap abah nak pinjam storm dia..hehe almaklumlah kete dia leh redah jerk..tapi ayoh long aku plak beria2 nak antar adik aku..alamak..terlepas la aku nak g tengok air naik..kot2 la sane banjir leh la tangkap gambar sekali, abah aku suruh ak naik kete ayoh long aku..aku cakap tak nak..hehehe aku paksa abah aku pergi tengok air kat ranggon plak..hehehe aku dapat agak abah aku ngan malasnya layan la anak dia yang ala2 mengada2 nih..nasib baikla abah aku layan jugak aku nih..dia pergi la bawa aku ke tempat tuh..warg teruja aku tengok ramai nya org..tapi masa aku datang tuh ramai da nak balik..abah siap perli lagi aku tuh tak tahan..tengok la air tuh..heheheh mak aku cakap nak turun..hehe ak pon bawa sorg satu payung dan turun tengok air..heeheh tapi besh jugak tgk ramai orang..abah pon ajak saya balik..heheh saya pon aper tunggu lagi dengan berat ati jerk terpaksa la balik ngan abah dan mak..hehehe last3 saya ajak abah lalu depan pantai..hehehe dengan terpaksa abah pon lalu la depan pantai tuh...hehehe mengada2 sungguh anak abah yang nih kan..memang pon baru tau ker??hhehe last2 abah cakap tengok la air pantai tuh..hehe ngan malu2 saya jawab ingat kan air naik..sajer jerk nak tengok air naik ...heheheh

No comments: