Thursday, November 26, 2009

Emosi Ku TerGaNGu

Mungkin emosi saya tergangu bila keadaan saya yang kurang sihat. Ini bermakna saya tidak sihat lah kan? kenapa saya tidak sihat? sebabnya saya demam + selseme + batuk..nasib baik lah abang saya pergi ambik ubat untuk adik dia yang nkal nih..time kasih tolong ambikkan ubat ya untuk adik kamu ih..ehh terpikir ngan tajuk apa yang aku tulis nih? , sebenarnya aku geram sangat campur marah..kenapa ngan tajuk aku nih, aku baru sahaja masuk room chat untuk menghilangkan kebosanan yang melanda. so ada lah sorang mamat nih duk bercerita dia ditip perempuan dan sorang lagi perempuan duk bercerita yang dia pon sayang lelaki tuh tapi lelaki tuh tak pernah sayang kat dia. Antara ayat nya seperti dibawah


a: paling banyak sy korban adalah tahun ni..
a: sy korban org yg sy syg utk dia g kat jantan lain.

b.damia: telluriumz samalah kita
a: aku lak yg sengsara...adoi...korban...korban..

b: telluriumz mia syg dia..mia sanggup wat ape saje...tp...org lain jugak pilihan dia

saya_comot: tp saya x setuju awak terlalu sayang sampaikan bt mcm tuh..

a: abis tu nak buta camne lagi comot oi

b: pas2 dia ckp dia memperbodohkan dia

saya_comot: naper perlu bersedih mia

b: then pas2 dia ckp mia xleh ambik tau dgn sape yg dia kwn..dgn sape dia kluar...

saya_comot: tuh saya setuju..sebab mia lum isteri dia
saya_comot: ehh mia cuba bangun2
saya_comot: saya x mo tgk kaum perempuan lemah

b: mia sedih sgt...dgn ape yg mia wat selama nie...

saya_comot: buka mata awak..tolong la..
saya_comot: aper guna kalau dia x sayan awak
saya_comot: awk sayang dia sensorg
saya_comot: kenapa nak nngis sebab lelaki camtuh
saya_comot: entah la mia..nasihat kt awak saya rasa sama jerk

b: kita leh nasihat..tp bila kita hadapi sendiri..baru kita tahu...

saya_comot: sebab saya pernah kene la saya x mo awak sedih
saya_comot: sebab saya pon perempuan
saya_comot: pernah rasa aper yang awak rasa
saya_comot: so awk kene bangkit

saya_comot: entah la terpulang pada awak..
saya_comot: sebab nyer awak jerk leh ubah diri awak


entah la tetiba aku teremo skit ngan budak nih..eee sakit jugak hati bila dia cakap camtuh duk sayang sangat budak tuh sampai kita yang terseksa sedangkan si pakwe bersuka ria..ku nasihat kan untuk diri ku ini juga mudah-mudahan aku boleh bangkit daripada kekecewaan..YA ALLAH seandainya dia jodoh terbaik dengan ku maka dekat kan lah hati ku dengan hatinya dan lindungi lah aku dari kekecewaan..seandainya dia bukan jodoh terbaik buat ku..AMIN..

1 comment:

cik hafiza said...

amin..^_^
i setuju dgn kata-kata u.
i pn pna alami bnda yg same n now im happy.^_^