Thursday, April 26, 2012

Angkara Kueh Tidur ku Terganggu

Assalamualaikum, apa topik yang nak cerita ya? oooo Angkara kueh Tidur terganggu, mahu tak terganggu  hari selasa 24 April, tidur pun kul 2 pagi, bangun kul 5? mak aii berapa jam beno tidurnya ni? dek tempahan orang terpaksa bangun awal, tempahan apa? tempahan nasi ayam la..pandai ke masak? hahah bukan saya yang buat, saya tolong  tengok aje..hehe lepas siap2 orang ambik tempahan, bermulanya buat apam polkadot, ala apam comel-comel tuh, ni satu lagi aku main sanggup je untuk 500 biji order, pakcking macam guddies tuh untuk 200 packing, kakitangan tak cukup, cuma ada kaki dan tangan ni la yang allah bagi, syukur alhamdulillah sempat juga menyiapkan tempahan event tidur ku agak terganggu..Abah cakap production slow, hehe mane tak production slow, kalau cuma 2 orang je yang berkerja..hehe sapa lagi kalau bukan aku dengan mak ..hehe tak cukup sangat kakitangan, aku import orang..heheh sapakah? abah, abang dengan adik..hehehe paksa diaorang..cara itulah paling berkesan sekali, hehehe tak adalah bukan paksaan pon rela dalam paksa kot..heheee alhamdulilah bila abah, abang ngan adik nak tolong, production aku bertambah laju..hehehe kalau diaorang x tolong agak2nya kul 3.am tak siap lagi gamaknya..Lepas ni abang aku cakap kene lesson learn, buat dari pagi bukan main ambik tempahan aje :)

No comments: