Thursday, October 27, 2011

Alhamdulilah

Assalamualaikum, lama rasanya blog tak berupdate,file sijil-sijil aku tetiba hilang di pandangan mata, habis di selongkar, tak jumpa-jumpa, mak, abah tolong pon sama-sama tolong carikan file sijil-sijil aku, sampai satu tahap, aku cakap kat mak dan abah, aku redha sekiranya file tersebut hilang dari pandangan mata, mungkin ini dugaan yang kecil mak, setakat file untuk sijil-sijil apalah sangat, ayat tersebut untuk naikkan semangat yang tetiba-tiba down, agak down masa tuh, sampai satu tahap aku dah malas cari, mana nak fikir nak pergi melaka lagi, akhirnya aku ambik keputusan balik dari melaka, insyaAllah ada la tuh,tapi  masih yakin file tersebut tidak hilang,cuma pandangan mata ku tertutup sekajap untuk melihatnya, balik dari melaka, aku cakap kat anak buah aku tolong carikan file cik teh yang hilang, budak 5-4 tahun mana la tahu file yang mana satu, abis buku dia tunjukkan pada ku, tapi semuanya bukan, sebab itu adalah  buku, bukan file, akhirnya mak aku juga tolong carikan, terkejut aku anak buah aku adriana tunjukkan file tersebut pada ku, ya allah alhamdulilah, aku bersyukur, mungkin allah hilangkan sekejap pada pandangan mata ku, ujian yang kecil, kehilangan yang kecil...

No comments: