Wednesday, September 2, 2009

Blog Ku Berupdate Kembali

















huh...sekian lama blog saya tak berupdate, tetiba angin aper entah rasa nak update..maybe angin kus2 datang kot..entah la..naper saya sudah malas nak berblog ehh??saya pon tak pasti kenapa la malas sangat nak update blog..niza sowi ari tuh cakap nak masukkan gambar anak buah saya yang baru kan..saya teramat sangat bz ..sebab tuh tak sempat nak berupdate blog..kepada hawa ngan aini yang tag saya..saya pon baru jerk buka blog nih..nanti saya akan masukkan apa yang kamu tag tuh dalam blog saya nih..semakin hari semakin buzy hidup ini..makin cepat masa berlalu.. dan tak lama lagi akan masuk tahun baru, so kalau masuk tahun baru baru saya sedar sudah semakin tua saya dari hari demi hari kan..berbalik kepada saya malas sangat berblog??kenapa saya malas sangat berblog ehh??saya pon tak tau kenapa sangat malas nak berblog pada waktu2 sekarang..rasanya dari cuti sem lepas lagi saya tak berupdate blog nih...masa time cuti padahal banyak waktu yang boleh berblog..tp ternyata mood saya memang teramat malas..almaklum la time cuti baru nih saya kerje part time..time kasih abah sebab abah dapatkan keje itu untuk saya..ternyata kerje yang saya buat itu sangat relex.tapi relex2 pon kenapa entah balik jek keje rasanyer letih sangat..walaupon saya bukan nyer banyak kerja sangat .sedangkan duk relex2 sahaja di atas kerusi(ayat cam skima jek) heheh biar la blog saya kan..so suka ati saya la nak buat ayat skima ke tidak kan..hehehek..kerje mmg besh..tapi baru saya sedar belajar pon besh gak..time saya kerje kan paling lewat saya tido pon kul 1 a.m saya pon pelik naper badan tersangat letih..sedangkan kalau time belajar kul 6 a.m tido pon tak ada masalah..so hargai la masa anda belajar..alam persekolah tersangat besh..

No comments: