Monday, April 6, 2009

.::aNGkARA aNGkAT bAJu::.

semalam aku yang baik hati nih ( ngaku baik hati la plak)..huhu biar la blog saya kan..suka ati saya la nak cakap aper2 pon...semalam kan ujan, so teringat la baju kawan2 yang ada kat luar tuh, kalau tak angkat karang, basah plak, semua tak ada umah kecuali aku ngan zaiti jerk, aku pon berlari la pergi angkat baju kat ampaian.. main capai jerk baju diaorang, adalah kain batik ngan seluar track tuh aku ingat kan anim punya, aku pon ambik la sekali, anim tak balik lagi, so tak tau la yang dia ke tak kan..macam pernah tengok kain batik ngan seluar tuh..huhu masuk bilik duk dalam bilik diam2..kul 6 lebih aku nak pergi jemur kain..aku agak la kan dia kira baju dia kot..mungkin kira samada baju dia cukup ke tidak, aku pon pelik masa kuar2 jerk dari balik nak pergi jemur ampaian dia senyum kat aku macam kene rasuk..aku plak yang takut..huhuhu dengan slamber aku tanya dia.. naper sengeh macam tuh sekali..dia cakap tak ada aper2 pon..dan terus masuk bilik dia..huhu aku pon terus kan la jumur kain..then lepas tuh ada orang datang...dia tanya aku ada tak nampak kain batik ngan seluar dia..huhuhu upanya aku tersalah angkat baju dia rupanya..huhu malu nya aku..aku cakap la yer ada..tapi ingat kan yang kawan saya punya...mesti dia ingat aku yang curi baju dia..huhu aper2 pon aku da mintak maaf banyak2 kat dia..bukan sengaja nak ambik pakaian dia..cuma ingat pakaian tuh kawan aku punya...

No comments: